עורך דין ליקויי בניה

0
55
עורך דין ליקויי בניה
קרדיט - freepik

עורך דין ליקויי בניה משרת לקוחות פרטיים, קבלנים וגופים אחרים אשר מעוניינים לתבוע בגלל ליקויים אלו. לכל תיק תהיה התייחסות מתאימה וטיפול מותאם. ניתן למצוא מגוון רחב של ליקויי בניה שחלקם קלים ואחרים משמעותיים. התביעות הנפוצות הן של אנשים מול קבלנים ובכל תביעה כזאת מומלץ לערב אותו כבר בראשית התהליך. תומר טייכמן – משרד עו"ד ומגשר ונוטריון עוסק בנושא וניתן לקבל ממנו מידע רב.

עורך דין ליקויי בניה – ניהול משא ומתן תקיף

עורך דין ליקויי בניה יבחן כל תיק היטב על פי עיון בדו"ח בדק בית מטעם מומחה ומסמכים אחרים ושיחות עם הלקוחות. על פי כל הנתונים הללו, ואחרים נוספים, יגבש דרך פעולה מציאותית וטובה. הרצון יהיה לפתור את הבעיות הקיימות בדרך של מו"מ. בעת הצגת דו"ח בדק בית של מהנדס מוסמך לנושא יהיה, לרוב, ניתן להגיע להסכמות מול הקבלן. הסיבה היא כי קבלנים רבים לא נוטים להתווכח מול ממצאים מבוססים. כל דו"ח מקצועי כולל תיאור התקלה בתוספת תמונות, ובנוסף, גם נספח המפרט את העלויות לתיקון. במקרה ולא מתקבלות הסכמות, אזי לא יהיה מנוס מהגשת תביעה בבית משפט. בבית משפט ייצג עורך הדין היטב את לקוחו. השאיפה היא שבית המשפט יורה לקבלן לתקן את הנזקים ו/או לפצות את הלקוח כספית. יש חשיבות לקבלת פסיקה כזאת לטובת מגורים באיכות חיים נורמאטיבית.

ליקויים שונים

ניתן למצוא ליקויי בניה רבים. כך ריצוף לקוי, סדקים בקיר, רטיבות,  עבודות טיח, נגרות ועוד. ליקויים נסתרים עלולים להיות במערכות חשמל, באינסטלציה ועוד. כמו כן, ניתן למצוא חריגות בניה, מצב של שטח קטן במציאות לעומת הרשום בתוכניות וכדומה. כל אלו גורמים לסבל ועוגמת נפש בשל הפגיעה באיכות החיים. לכל אלו קיימות משמעויות חוקיות וכספיות.

משרד עם שם ידוע

תומר טייכמן – משרד עו"ד ומגשר ונוטריון מתמחה בנושא ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. שירותיו מקיפים וכוללים ייעוץ, ליווי, מחירים נוחים ועוד. מנהליו הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הם ישרתו בשמחה אחרים.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן