איך מתמודדים עם הטרדה מינית בעבודה?

0
2293
איך מתמודדים עם הטרדה מינית בעבודה
קרדיט: Freepik

החוק למניעת הטרדה מינית נחקק בשנת 1998 מתוך מטרה למנוע פגיעה בחירותו ופרטיותו של האדם ולקדם שוויון בין המינים. בחוק נוכל לראות הטלת אחריות על המעביד במקום העבודה ביצירתה של סביבה נעימה ונטולת הטרדות מיניות. במידה והדבר לא כך או במידה ואתם נאשמתם בהטרדה מינית בעבודה, הרי שמומלץ יהיה לפנות אל שירותיו של משרד עורכי דין אתי חסיד, מוקדם ככל הניתן ולהבטיח את קבלת הסיוע המשפטי הנחוץ לכם.

מהם הדרכים הטובות ביותר להתמודדות?

הטרדה מינית בעבודה משפיע באופן משמעותי על הנפגע או הנפגעת ומהווה ללא ספק רגע קשה וכואב בחייהם. במידה והדבר קרה גם לכם, דעו כי עומדות בפניכם מספר אפשרויות משפטיות שונות, ואתם יכולים לבחור לנקוט באחת או בכמה מהן כדי למצות את הדין עם האדם המטריד. בין דרכי ההתמודדות ניתן למנות את הנקודות הבאות:

  • הגשת תלונה במקום העבודה
  • הגשת תלונה בבית הדין לעבודה
  • הגשת תלונה למשטרה
  • הגשת תביעת נזיקין בבית המשפט לעניינים אזרחיים
  • ועוד…

בכדי לאתר את דרך הפעולה המתאימה לכם ביותר, מומלץ יהיה להיעזר בשירותיו של עורך דין הטרדה מינית. יחד תוכלו לבחון בצורה שקולה את היתרונות של כל אחת מדרכי הפעולה ולבחור בזו אשר תסייע לכם לקבל את המענה המשפטי בו אתם מעוניינים. וודאו כי אתם בוחרים בשירותיו של משרד עורכי דין מקצועי אשר מחזיק בניסיון עשיר בטיפול בתיקי הטרדה מינית, בין אם במקום העבודה ובין אם מחוצה לו.

משרד עורכי דין אתי חסיד – מענה משפטי מקצועי

החיים עשויים להציב בפנינו מכשולים ואתגרים לצד מצבים מורכבים וקשים. על מנת להבטיח את דרך ההתמודדות היעילה ביותר מבחינה משפטית עבור כל מצב, מומלץ יהיה להיעזר בשירותיו של משרד עורכי דין אתי חסיד, כבר היום. המשרד מעניק מענה משפטי מוביל בתחומו לצד הנחיה והכוונה מקצועית בהתאמה לכל מקר ומקרה. לקבלת פרטים נוספים, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם משרדנו כבר עכשיו.

 

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן