שינויים בהסכמים בין גרושים – מחייבים התאמה ותכנון

0
2070
Credit: pixabay

החיים הם דינאמיים, וכל אירוע שקורה יכול להשפיע ולשנות את כל התמונה מן הקצה אל הקצה בתוך פרק זמן קצר מאוד. אבל מה קורה כאשר השינויים האלה משפיעים על היכולות שלכם לתפקד בתור זוג הורים גרוש? משרד עו"ד הילה וינטרוב יכול לעזור לכם לשנות את ההסכמות הראשוניות ולהביא את האיזון במשפחה שלכם למצב הכי טוב שיש, בעזרת כלים משפטיים.

אי אפשר לבצע שינויים בהסכם, ללא דיון

אומנם חתמתם על הסכם גירושין לפני שנים, והחיים התנהלו בצורה די טובה לאורך תקופה ארוכה. אבל זה לא אומר שהגרוש או הגרושה נמצאים באותה סיטואציה כמו ביום הגירושין. יש הרבה מאוד משתנים שיכולים להשפיע על אורח החיים שלכם ושל בני הזוג לשעבר, והם עשויים לגרום לסיטואציה שבה הפחתת מזונות היא אופציה שעולה על השולחן. כך גם לגבי שינוי משמורת או זמני שהות. כדאי לדעת כי מזונות ילדים ומשמורת הם נושאים שתמיד ניתן לשוב ולדון בהם בביהמ"ש בהתקיים נסיבות מסוימות. אבל גם אם אתם רוצים לבצע שינוי בהסכם הגירושין, אי אפשר לפעול באופן עצמאי ולקחת את ההחלטות על דעת עצמכם ללא דיון מקדי והתערבות של בית המשפט.

עריכה מחודשת של הסכמות קיימות

חשוב להבין, הסכם גירושין הוא הסכם מחייב לכל דבר ועניין ואתם חתמתם עליו מתוך ידיעה זה מתוך הסכמה חופשית. ולכן גם אם יש סיטואציה שבה אתם נדרשים לשנות את אחד מהפרטים בהסכם, זה לא אומר שאתם יכולים להחליט שהשינוי תקף. צריך לדון מחדש בכל הפרטים הקטנים ולהבטיח שטובת הילדים לא תיפגע. כמו"כ, במקרים מסויימים יש להוכיח "שינוי נסיבות" או לכל הפחות שינוי במצב העובדתי המחייב התערבות של בית המשפט. לשם כך, יש לפנות לעו"ד מומלץ לדיני משפחה.

חלוקת נכסים לטובת הילדים

אומנם את רוב התקשורת עם עורך דין הסכם ממון צריך לעשות בשלב הגירושין או אפילו לפני החתונה עצמה. אך יחד עם זאת במידה ויש הצטברות של נכסים חדשים לאחר הגירושין, חשוב לכם להסדיר מעמד משפטי לטובת הילדים המשותפים והילדים שעוד יבואו במערכות היחסים הבאות. כמובן שתרצו להתייעץ עם עורך דין בנוגע לדרכי הפעולה המשפטיות האפשריות. זאת תהיה ההחלטה הנכונה, מכל זווית שלא תסתכלו על דברים ואתם רוצים לעבוד בשיתוף פעולה עם הגרוש או הגרושה, בשביל לשים את טובת הילדים ואת טובתכם האישית.

הידע המקצועי והמיומן של עורכת דין הילה וינטרוב, מומחית בתחום הסכמי גירושין, הפחתת מזונות ומשמורת משותפת יעזור לכם להתמודד עם אתגרים מורכבים בתחום על הצד הטוב ביותר. לפרטים נוספים וליצירת קשר, ניתן לפנות בכל שאלה בטלפון: 077-9968860.

Credit: pixabay

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן