באלו מקרים כדאי לכם לפנות אל עורך דין אחרי תאונת דרכים?

0
381
קרדיט Canva

ידעתם שבכל שנה נפגעים כ-30 אלף ישראלים בתאונות דרכים? אם נפגעתם גם אתם בתאונת דרכים שנגרמה בגלל תשתיות לא תקינות או טעות אנוש – ייתכן ומגיע לכם לקבל פיצוי כספי. פנייה אל עורך דין תאונת דרכים היא הדרך למיצוי מלא של כל הזכויות שלכם מול חברת הביטוח והביטוח הלאומי. החוק קובע זכות לפיצוי בעבור כל אדם שנגרם לו נזק גופני או נזק לרכוש במהלך תאונת דרכים. חברות הביטוח בהן מבוטחים הרכבים המעורבים בתאונה אחראיות לפצות את הנפגעים.

איזו תביעה צריך להגיש בשביל לקבל פיצוי אחרי תאונת דרכים?

את הפיצוי בעבור הפגיעה בתאונת דרכים נתבע מחברת הביטוח בה מבוטח הנהג של הרכב (פוליסת ביטוח חובה). במקרים בהם הרכב שאחראי לתאונה אינו מבוטח בביטוח חובה הפיצוי לנפגעים יינתן לאחר הגשת תביעה לקרן קרנית. חברות הביטוח אינן ממהרות לפצות את הנפגעים, מעורבות של עורך דין תאונת דרכים גורמת לחברת הביטוח להתייחס ברצינות אל התביעה. עורך הדין יודע מתי כדאי להתעקש, באלו מקרים התביעה נדחית שלא לצורך והאם הפיצוי שהוצע לנפגעים אכן הולם את הפגיעה.

איזה סכום פיצוי מגיע לנפגעים בתאונות דרכים?

התייעצות עם עורך דין תאונת דרכים הכרחית לקבלת מושג אודות הפיצוי הכספי שמגיע לכם. חשוב להבין שכל מקרה נבחן לגופו ואין שני מקרים זהים. במקרים בהם תאונת הדרכים מוגדרת כתאונת עבודה אפשר וכדאי להגיש גם תביעה לפיצוי מהביטוח הלאומי. אחד התפקידים של עורך הדין הוא השגת סכום פיצוי מקסימלי בעבור כל לקוח. פיצוי כספי לנפגעי תאונות דרכים מחושב על פי נוסחת נזק לא ממוני שמתייחסת לגיל של הנפגע, תקופת האשפוז, אחוזי הנכות. פיצוי יינתן לנפגעים גם בעבור הוצאות כספיות שנגרמו בעקבות הפציעה : פינוי באמבולנס, אביזרים רפואיים, נסיעות, תרופות, טיפול רפואי ועוד.

פיצוי הפסד שכר לנפגעי תאונות דרכים

במקרים בהם התאונה גורמת להפסד של ימי עבודה או אבדן כושר עבודה מגיע לנפגעים לקבל פיצוי. עורך דין תאונת דרכים מציג אל מול חברות הביטוח ובית המשפט טיעונים שמוכיחים את אבדן ההשתכרות ודורש פיצוי הולם. אם נעדרתם מהעבודה בגלל הפגיעה בתאונה – מגיע לכם לקבל פיצוי. אבדן כושר עבודה זמני, קבוע או חלקי מזכה גם כן את הנפגעים בפיצוי. משרד עורכי דין אריק שלו ושות' מייצג את הנפגעים את מול חברות הביטוח ואל מול הביטוח הלאומי במטרה לסיים במהרה את ההליך עם סכום פיצוי מקסימלי שתואם את הפגיעה.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן