ייצוג משפטי נזיקין וצוואות

0
440
קרדיט Canva

בכל הקשור לתאונות עבודה חשוב לדעת שניתן לקבל פיצויים ולתבוע את המוסד לביטוח לאומי, ובמקרים מסויימים גם את המעסיק עצמו. יש להגיש תביעת נזיקין (נזקי גוף). חשוב לדעת שיש להוכיח כי התאונה הינה בגדר תאונת עבודה, ולכן חשוב מאוד שיהיה לצידכם עורך דין נזיקין בצפון הארץ כדי שתוכלו להייועץ עמו לדעת בדיוק מהן הזכויות שלכם. אם אתם מתגוררים בצפון הארץ ועובדים באזור, ונסעתם אל העבודה ובמהלך הנסיעה חוויתם תאונת דרכים או תאונה אחרת (וגם כאשר מדובר על חזרה ממקום העבודה הביתה) פנו אל עורך דין בהקדם, ואל תהססו. בתחום זה עוסק בין היתר משרד עורכי הדין בהנהלת עו"ד מאיסה ח'דירי-מסאלחה.

הגשת תביעת נזיקין

אחד הכלים היעילים ביותר הקיימים לעניין תביעות נזיקין הינו הגשת תביעה. עורך דין נזיקין בצפון המכיר היטב את החוק, בעל ניסיון ובקיאות בפסיקות תקדימיות הוא מה שאתם צריכים. עורך דין כזה שגם מטפל בתאונות עבודה מכיר היטב את ענייני הבירוקרטריה, יודע איזה מהלכים כדאי לבצע ומתי, אילו מסמכים לצרף לתיק המשפטי לצורך הגשת התביעה ועוד. הוא יחסוך לכם המון זמן ובלבול, יכוון אתכם אל המטרה וישיג עבורכם את הטוב ביותר שניתן. אם למשל המעסיק שלכם מבוטח הרי שניתן גם כלפי המעסיק במקרה כזה להגיש תביעה. חשוב כמובן לבדוק היטב את הדברים, לקרוא את כל האותיות הקטנות ולהתנהל בחוכמה. קשה מאוד כמובן להתמודד לבד במערכה זו ולכן עורך דין וייעוץ משפטי נחוצים כאן.

ניסוח צוואה

לצד תאונות עבודה ורשלנות רפואית ישנו נוסף נוסף בו נתקלים אזרחים רבים בשלב כזה או אחר בחייהם הבוגרים בעיקר, והוא נוגע לצוואות וירושות. כאשר אדם הולך לעולמו הוא מותיר ארחיו צוואה בחלק מהמקרים, ובמקרים אחרים הוא לא. חשוב לדעת כיצד פועלים בכל אחד מהמקרים, כיצד יש לנסח צוואה מראש על מנת למנוע מחלוקות וסכסוכים בין בני משפחה, וכיצד יש לפעול במקרה שבו אתם למשל חוששים שנושלתם מהצוואה או שהצוואה נערכה שלא בתום לב.  עורך דין ירושות וצוואות יסייע לכם במקרים אלו. משרד עורכי הדין בהנהלת עו"ד מאיסה ח'דירי-מסאלחה. המשרד מטפל בדיני נזיקין, מימוש זכויות רפואיות, פעילות אל מול הביטוח הלאומי, ייצוג משפטי במקרי רשלנות רפואית כמו גם טיפול בעבירות מס והליכי הוצאה לפועל. המשרד פעיל מזה 15 שנה והוא מקצועי בתחומו, נאמן ומייצג שורה ארוכה של לקוחות באזור צפון הארץ.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן