עורכי דין גירושין בחיפה – במה ניתן לעזור?

0
1528
קרדיט: Freepik

מחפשים עורכי דין גירושין בחיפה? אף אחד מאתנו לא מצפה כי חייו ישתנו מן הקצה אל הקצה וכי יום אחד הוא יהיה זקוק לעורך דין לענייני גירושין, אך החיים אינם תמיד בשליטתנו. במידה ונקלעתם למצב בו הזוגיות עומדת בפני פירוק ואתם זקוקים לשירותיו של עורך דין המתמחה בתחום בכדי לקבל את הליווי המשפטי והרגשי לו אתם כל כך זקוקים עכשיו, פנו עוד היום אל עו"ד ירון גרוס ותקבלו ייעוץ ראשוני לפני הכניסה לתהליך.

תהליך גירושין נכון

תהליך גירושין הינו תהליך עמוס רגשות ואמוציות, הוא מלווה את בני הזוג ברגעים הקשים יותר בחייהם ולכן אין ספק כי תפקידו של עורך דין במקרים אלו הינו עדין ורגיש במיוחד. ליווי עורך דין בתהליך נצרך בכדי להגיע להסדר במספר תחומים עיקריים:

  • חלוקת רכוש – כל הרכוש והכסף אותו צבר הזוג במרוצת השנים בהם הם היו נשואים עתיד להתחלק בין שניהם. אופן החלוקה יקבע לרוב לפי הסכמתם או בעזרת עורך דין.
  • הסדרי ראייה ומשמורת – במקרים בהם לבני הזוג ישנם ילדים אין ספק כי זהו אחד התחומים העיקריים אשר מוביל לסכסוכים. חלוקת הזמן של הילדים בין ההורים הינו קריטי וחשוב גם לילדים וגם לבני הזוג. בשנים האחרונות ניתן לראות מגמה הולכת וגדלה של הורים הבוחרים במשמורת משותפת.
  • מזונות – תחום נוסף המוביל לוויכוחים וחוסר הסכמה הינו המזונות. מדובר בסכום כסף אותו הגבר מחויב לשלם עבור ילדיו על מנת להמשיך ולאפשר להם את איכות החיים לה הם ראויים וזקוקים.

על מנת להצליח לסיים את הליך הגירושין בצורה הטובה והנעימה ביותר ללא משקעים וקשיים, רבים בוחרים להיעזר בשירותיו של עורך דין לענייני משפחה. עורך דין נכון יעזור לכם לקבל את הזכויות השייכות לכם בזכות ולא בחסד. מוזמנים לפנות אל עורך דין ירון גרוס, המחזיק בותק רב ושנות היכרות רבות עם תחום דיני המשפחה, כולל מקרים של התנגדות לצוואה. במקצועיות רבה מצד אחד אך גם בעזרת יחסי אנוש טובים, הכלה והבנה משרדנו יוכל ללוות אתכם לאורכו של התהליך כך שהוא יסתיים בצורה הטובה ביותר עבורכם.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן