יש מי שעוזר לכם במצבי משבר

0
217
קרדיט: Canva

חובות נגמרים בשלב כלשהו כאשר אתם מתחייבים לשלם אותם ומקבלים עליכם הסדר שההוצאה לפועל מציעה לכם. היום, הודות לרפורמה בהוצל"פ אפשר באמת לקבל תנאים טובים יותר ואפילו לא חייבים לאבד את הרישיון או לסבול מעיקול מלא על חשבון הבנק שלכם. זה תלוי בכם, בחוב שלכם, בנסיבות שבהן זה נוצר ובשיתוף הפעולה המלא שלכם עם החזר החובות כפי שהתחייבתם לכך. רצוי לפנות במקרה כזה לעזרת עורך דין לענייני הוצאה לפועל על מנת להתקדם לקראת פתרון וחיים חדשים. אך עם זאת, בכל מקרה של חובות בהוצאה לפועל כדאי לפנות לעורך הדין המתאים עוד בתחילת הדרך על מנת למנוע הגעה למצבים פיננסיים קשים או בלתי הפיכים. עו"ד ניר עוקשי מסייע לכם בנושאי ההוצאה לפועל ומציע לכם את הדרך החדשה שתאפשר לכם לחזור למסלול חייכם לאחר מכן.

 טיפול בזכויות העובד והמעביד שלכם

לא רק עובדים נזקקים לעזרת עורך דין לענייני עבודה מומלץ, מקצועי ומהימן, אלא גם מעסיקים שרוצים לתבוע עובדים, או כאשר הם נתבעים בעצמם. לפני כל פתיחת עסק, על המעסיק לדעת מה הן הזכויות והחובות שלו כמעסיק, וכן של העובדים תחתיו. תמיד כדאי לעבוד עם עורך דין על מנת להימנע מראש מתביעות, וכדי לדעת על אילו דברים המעסיק חייב להקפיד במקום העבודה. בכל מקרה של עמידה בפני תביעה, בין אם התביעה נעשית על ידי המעסיק או העובד, מומלץ לחתור לאופציה של גישור, בכך עורך הדין לענייני עבודה גם כן יכול לספק את שירותיו, ולהימנע מהגעה לבית המשפט, שברוב המקרים ממילא מגיע לתוצאה בצורה פשרה, ומבזבוז זמן ומשאבים רבים במקרה והעילה יכולה להיפתר בצורה נאותה בין כל המעורבים.

 כשאתם צריכים לקבל החלטות ולא יכולים

קבלת החלטות אפשרית כל עוד אנשים צלולים בדעתם ומסוגלים לשקול כל מצב בצורה בהירה. לכן, כאשר יש חשש שמצב הצלילות והכישורים הקוגניטיביים שלכם יידרדר, הפתרון הכי טוב שאפשר לנצל על פי חוק הוא למנות לעצמכם מיופה כוח שינהל את כל העניינים שלכם ואת כל ההחלטות הרפואיות בעניינכם כשאתם כבר לא תוכלו לעשות זאת. מדובר בתהליך שעוברים עם עו"ד ייפוי כוח מתמשך. ייפוי כוח מתמשך ניתן לאדם שאתם בוחרים ואתם סומכים עליו עד כדי כך שהוא ימשיך באופן קבוע לטפל בכם כאשר אינכם יכולים לטפל בעצמכם. עו"ד ניר עוקשי מטפל בהליכים אלה למענכם בכל הדיסקרטיות וההבנה שמחייב מצב כזה בחייכם.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן