כיצד תבחרו עורך דין תאונות דרכים

0
164
קרדיט Canva

לא מעט תאונות דרכים מתרחשות בישראל. בהתאם לחוק נפגעי הדרכים בישראל, כל אדם שנפגע בתאונת דרכים יכול לתבוע את חברת הביטוח שמבטחת את הרכב שלו או של הרכב הפוגע ולקבל פיצוי כספי. כמובן שחשוב מאוד להוכיח כי נגרם לו נזק ועל כן הוא צריך לדעת כיצד להתנהל לאחר תאונת דרכים. אם נפגעתם בתאונת דרכים ולא משנה מהי חומרת הפגיעה, חשוב ביותר שמיד כאשר תהיה לכם יכולת תבחרו בשירותיו של עורך דין מומחה לתאונות דרכים אשר יסייע לכם להבין כיצד עליכם להתנהל ומה עליכם לעשות שלב אחר שלב וזאת בכדי שתהיה לכם את האופציה לקבל את מקסימום הפיצויים המגיעים לכם בהתאם לתביעה.

מה חשוב לעשות אם נפגעתם בתאונת דרכים?

אם נפגעתם בתאונת דרכים, לא משנה אם אתם אשמים או נהג אחר אשם, הדבר הראשון שעליכם לעשות זה לתעד את כל הפרטים של כל המעורבים בתאונה לרבות פרטים אישיים, תעודת זהות, פרטי ביטוח ועוד. כדאי מאוד לבדוק האם היו עדים לתאונה ולאסוף מהם פרטי יצירת קשר וזאת בכדי שאם הביטוח שלכם ידרוש לשוחח עם עדים תהיה לכם את האופציה לעשות זאת. מעבר לכך, גם אם נפצעתם וגם אם לא נפצעתם, חשוב ביותר שתתפנו באופן עצמאי או על ידי מד"א לבית החולים וכמובן שחשוב שתדאגו לתיעוד של ההפניה שלכם לבית החולים ושל כל הבדיקות שתבצעו. חשוב שתדעו שלא פעם אם מתפנים רק בשלב מאוחר יותר לבית החולים, יהיה קשה יותר להוכיח כי הפגיעה שלכם קשורה לתאונת הדרכים ועל כן, חשוב להתפנות כמה שיותר מהר לבית החולים. מעבר לכך, אין ספק שכדאי לפנות לשירותיו של עורך דין תאונות דרכים מקצועי ומנוסה. אם מדובר על תאונת דרכים שהיא גם תאונת עבודה, כדאי לבחור עורך דין לנפגעי עבודה שיסייע לכם להשיג את מקסימום הפיצויים מהתביעה שלכם.

כיצד תבחרו עורך דין תאונות דרכים?

אם אתם זקוקים לשירותיו של עורך דין תאונות דרכים, הנה כמה פרמטרים שכדאי לכם לבחון על מנת לוודא כי אתם בוחרים את עורך הדין הטוב ביותר בתחום: ראשית כל, בדקו כמה שנים עורך הדין עוסק בתחום. חשוב שהוא יתמחה באופן ספציפי בתאונות דרכים וכן חשוב ביותר לוודא כי הוא עוסק לא מעט שנים בתחום המדובר. מעבר לכך חשוב לוודא כי מדובר על עורך דין מומלץ מאוד ובעל מוניטין אשר משיג ללקוחות שלו את המקסימום.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן