מהי המשמעות של פסילת רישיון נהיגה?

0
62
עורך דין דיני עבודה חיפה
קרדיט Canva

פסילת רישיון נהיגה משבשת במידה ניכרת את שגרת החיים של בעל או בעלת הרישיון. על-מנת להימנע מכך, חשוב להתנהל באופן מושכל, ובפרט להיעזר בשירות של עורך דין מומחה לתעבורה. עוה"ד משה רבי הצליח למנוע את פסילת הרישיון במגוון רחב של מצבים, לרבות כאלה שכבר נראו אבודים.

איך למנוע פסילת רישיון נהיגה?

* ייעוץ מקצועי לפני הגעה למכון הרפואי לבטיחות בדרכים – אחד הגופים שמוסמך לפסול רישיון נהיגה הוא המרב"ד, כלומר המכון הרפואי לבטיחות בדרכים. המכון בוחן כשירות לנהוג אצל מי שנתפסו משתמשים בסמים, מכורים לאלכוהול, אנשים בעל הפרעות נפשיות, נהגים מבוגרים הסובלים ממגבלות פיזיות וקבוצות נוספות באוכלוסייה שיש חשש לגבי היכולת שלהם לנהוג מבלי לסכן את סביבתם (ואת עצמם, כמובן). ייעוץ מקצועי של עורך דין מיומן מאפשר לאדם להבין לקראת מה הוא ניצב, ואיך להתנהל במכון.

* ייעוץ מקצועי לפני שימוע אצל קצין משטרה – גם קציני משטרה מוסמכים לפסול רישיונות נהיגה, וזאת במקרה של חשד לביצוע עבירה חמורה. גם במקרה זה ייעוץ של עורך דין מומחה לדיני תעבורה ממזער את הסיכוי לפסילה, ובנוסף מכוון את האדם כך שלא יגרום לעצמו נזק בשימוע.

* ערעור – על החלטות קצין משטרה או המרב"ד ניתן לערער. הגשת ערעור מנומק היטב, בעזרת עורך דין, מחזירה במקרים רבים את הרישיון יקר הערך.

* ייצוג נחוש בבית דין לתעבורה – ישנן לא מעט עבירות שבגינן בית המשפט עלול לפסול את הרישיון כחלק מהעונש. כשנהג או נהגת מועמדים לדין, ישנו הבדל עצום בין מי שמגיעים עם עורך דין מנוסה לבין מי שמוותרים על השירות, בחירה שעלולה לעלות ברישיון הנהיגה.

מחויבות אמיתית לכל אדם

פסילת רישיון נהיגה גורמת כאמור לשיבוש משמעותי של שגרת החיים. במשרד עורכי הדין משה רבי מודעים לכך ובהתאם מתנהלים מתוך מחויבות אמיתית לכל מי שפונה למשרד בנושא זה. השירות ניתן בזמינות גבוהה, ובהתאמה מלאה למאפיינים הספציפיים של כל מקרה. השילוב בין הבקיאות לנחישות כבר הוביל לשורה ארוכה של הצלחות, וליכולת לתכנן נכון כל מהלך מול כל רשות בתחום התעבורה.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן