עובדים שכירים? אל תוותרו על הזכויות שלכם

0
1166
קרדיט Canva

עבודה בתור שכירים מציבה רבים בעמדה כזו בה עליהם לשים לב שזכויותיהם נשמרות. הדבר נכון במיוחד אצל עובדים זוטרים או בעמדה בינונית ופחות לעובדים בכירים. אמנם בתור שכירים דלתות נפתחות וישנן הרבה אפשרויות לעסוק בתחומים שונים אך הפער בין מעסיק לעובד תמיד יהיה איפשהו באויר ולכן על העובד להיות עירני. פיטורין שלא כדין למשל הוא אחד הנושאים שיש לשים אליהם לב. פיטורין בכלל הם לא נעימים ומותירים את העובד חסר אונים. אם גם נעשו שלא כדין, כלומר לא בהתראה הנדרשת על פי חוק ותוך מתן פיצויים בגובה המתאים, חשוב לפנות לעורך דין המתמחה בדיני עבודה שיסייע לעובד לעמוד על זכויותיו על פי חוק ולקבל את המגיע לו.

לקבל את המגיע לכם בזמן

לא רק בקשור לפיטורין והפסקת עבודה יכולות להיווצר מחלוקות הנובעות מאי כיבוד זכויות העובד. גם במהלך העבודה השוטפת יכול המעסיק לנהוג בצורה שפוגעת בעובד ולא מותרת לו על פי חוק. בגלל הפער המעמדי בין עובד למעסיק, ישנו מקבץ גדול של דיני עבודה שעל המעסיק לכבד כל אחד מהם. נושא שיהיה תמיד רלוונטי הוא תשלום המשכורת. על המעסיק לשלם לעובד את מלוא הסכום שנקבע מראש בכל חודש באופן קבוע תוך ביצוע התשלום בתאריך מסוים, לרוב ה 10 או  1 לכל חודש. אם לא עשה כן, במיוחד אם לא מדובר על תופעה חד פעמית אלא מתמשכת, עולה העניין של הלנת שכר תביעה. זכותו של העובד לתבוע את המעסיק על הלנת שכר, תשלום שלא בזמן, בין אם הסכום לא שולם כלל ובין אם ישנם חוסרים מתמשכים.

בעיות בעבודה? יש למי לפנות

כאמור, הפער שישנו בין עובד למעביד העלה את הצורך בקביעת דינים הקשורים לעולם העבודה והתעסוקה ולכך שיהיו עורכי דין המתמחים בתחום זה. בכל בעיה שישנה בנושא עבודה אל תרגישו לבד. עורך דין עבודה הוא הכתובת. הוא יבין מיד את הסיטואציה ובקיאותו בכל החוקים והתקנות בנושא תוכל להוציא את צדקתכם ושתקבלו את הפיצוי המגיע לכם. חשוב למצוא עורך דין אשר מתמחה בענייני עבודה שרונה אובגש מרגי היא עורכת דין לענייני עבודה העוסקת בתחום מעל עשרים שנה ונותנת שירות מקצועי ויחס אישי לכל אחד מלקוחותיה. חייגו עוד היום 052-3711673

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן