עורך דין דיני עבודה – לעבוד בביטחון

0
1510
יחסי עובד מעביד

 

עורך דין דיני עבודה יספק לכם את הביטחון שאתם צריכים בכל ענייני העבודה, למיניהם, לדוגמא אם פנו אליכם בנושאים כמו: 

  • הודעה על שימוע\פיטורים- במצב מורכב שכזה יש צורך לפנות אל עורך דין לדיני העבודה שינהל עבורכם את המקרה ויעדכן אתכם בדיוק באיך להתנהל בסיטואציה מורכבת שכזו, העורך דין דיני עבודה יסביר לכם בדיוק מה אתם צריכים לדעת ואיך עליכם להתנהל. 
  • הפחתת שכר- פנו לעורך דין דיני עבודה שיברר עבורכם מה מותר למקום התעסוקה שלכם לעשות. 
  • אפליה- על כל רקע כלשהו שפוגעת בעבודתכם. 

 

, לשם כך תוכלו לפנות לאתר "זכותן" אשר הינו האתר המקיף ביותר לזכויות עובדים בעבודה בישראל מול המעסיק, האתר הוקם על ידי עורכת הדין המקצועית שרון טייץ אשר הינה מומחית עם ניסיון עשיר בענייני עבודה וזכויות עובדים, האני מאמין של שרון זה להקשיב ללקוח ולכבד את רצונו, למצוא את הפתרון הטוב ביותר, למנוע התעללות בעובדים ואף ניצול שלהם. 

פיטורין ללא הודעה מוקדמת

מדובר על עבירה על החוק, למען הסר ספק פיטורים ללא הודעה מוקדמת הינם עבירה על החוק, במידה והודיעו לכם מהיום להיום שאתם מפוטרים הדבר יכול להוביל לתלונה מצד המועבד על המעסיק. במידה והתפטרתם אתם גם צריכים לתת למעסיק זמן מראש על הודעה של פיטורים, המעסיק יכול לאשר לכם להמשיך לעבוד או לפטר אתכם מיידית. פיטורים ללא הודעה מוקדמת חייבים לכלול את ההליך הבא:

  1. זימון העובד לשימוע
  2. עריכת שמוע כדין על כל כלליו
  3. מתן החלטה על פיטורים
  4. הודעה מוקדמת- זמן ותשלום
  5. שחרור כל כספי הקופות ומילוי הטפסים המתאימים בכדי שהעובד יוכל לפנות למוסד לביטוח לאומי. 

מה זה יחסי עובד מעביד

היחסים בין העובד לבין המעביד שלו הינן יחסי עובד מעביד , יחסיו אלו מתבטאים בכך שלעובד ישנם חובות מסוימות כמו הגעת בזמן לעבודה, תפוקה מסוימת, החתמת כרטיס ועוד. לצד חובותיו של העובד שהם ימי חופשה בתשלום, דמי הבראה, תשלומים מסוימים ועוד. חשוב שתוודאו במצבים אלו מה הוא החוזה שעליו חתמתם על מה אתם חותמים מה הם החובות שלכם ומהם הזכויות שלכם, למה אתם זכאים ועל מה אתם חותמים, על מנת לעשות זאת בצורה ברורה ויעילה יש צורך להצטייד בעורך דין דיני עבודה אשר יספק לכם בצורה ברורה את המידע הרלוונטי בשבילכם, לשם כך תוכלו לפנות אל עורך דין שרון טייץ אשר הינה מומחית בתחום דיני עבודה והיא תעשה כמיטב יכולתה בשביל הלקוחות שלה, תוך שמירה על אכפתיות, הקשבה ועשיית הטוב ביותר בשביל כל לקוח שלה, לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 03-6399334 ונשמח לעמוד לשירותכם לכל פנייה בנושא. 

 

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן