המדריך להבנת עולם דיני הירושה

0
54
קרדיט - Canva

תחום דיני הצוואות והירושה רצוף סעיפים וחוקים שקשה להתמודד מולם ללא עזרה מקצועית משפטית. מהם המצבים בהם אנחנו אמורים לשכור עורך דין צוואות וירושות ולמה זה בעצם הכרח? במאמר זה תגלו את כל התשובות לגבי הסיטואציה הקשה ביותר שאתם עלולים לחוות, ולמה כדאי שיהיה לכם אדם מקצועי שילווה אתכם.

משמעותו של עורך דין המתמחה בצוואות וירושה

עורך דין צוואות וירושות הוא מדריך מיומן לתכנון, צוואות, ירושות ופתרון סכסוכים הקשורים לעיזבונות. המומחיות שלו מפחיתה סיכונים ומטפלת בקונפליקטים ביעילות. ללא ליווי של ייעוץ משפטי יהיה קשה להתמודד עם התנגדות לצו ירושה, ערעור על צוואה או בכלל גישור בסכסוכים משפחתיים על רקע צוואה וירושה.

מה תפקידו של עורך הדין העוסק בתחום הירושות?

בעוד שרבים מניחים כי עריכת צוואה היא באחריותו הבלעדית של עורך דין צוואות וירושות, השירותים שהוא מעניק חורגים מעבר לכך. חלק מהתפקיד שלהם כולל גם:

  • תכנון עיזבון

זיהוי הנכסים, אומדן הרכוש והכספים, כמו גם הקמת נאמנויות או קרנות במידת הצורך וכמובן עריכת הצוואה בהתאם לכך.

  • ייפוי כוח

חשוב לקבוע מי מנהל את ענייניכם במקרה של חוסר יכולת. עורכי דין יכולים לעזור להגדיר זאת בהתאם לחוק.

  • הליכי צוואה

לאחר המוות, הצוואה שלכם צריכה לעבור הליך משפטי המכונה צו קיום צוואה. עורך דין צוואות וירושה יכול להאיץ את התהליך המסורבל הזה, ולדאוג למעבר חלק של העיזבון שלכם כולל הנכסים, הכספים, והרכוש.

  • יישוב מחלוקות

במקרה של ערעור על צוואתכם, או אם יש חילוקי דעות בין היורשים, עורך הדין משמש כמגשר ואף יכול לייצג את היורשים בבית המשפט במידת הצורך.

בחירת עורך הדין המתאים

כאשר מדובר בבחירת עורך דין, ההימור הוא גבוה, והבחירה צריכה להיות מוקפדת ולאחר מחשבה עמוקה. הנה מספר קריטריונים שכדאי לקחת בחשבון:

  • אישורים וניסיון

בחרו בעורך דין המתמחה בדיני צוואות וירושה, במקום עורך דין כללי. יש להתמחות בתחום זה משמעות רבה.

  • שקיפות

וודאו שעורך הדין שלכם ברור לגבי שכר הטרחה ומוכן לספק הסכם מפורט בכתב ובשקיפות מלאה.

  • זמינות

עורך דין טוב צריך להיות נגיש להתייעצות ולספק עדכונים בזמן על התקדמות התיק שלכם.

חשוב לבחור עורך דין צוואות וירושות בחוכמה, תוך התחשבות בניסיון, בשקיפות ובזמינות שלו. משרד עורכי דין אוהד שוהם הוא מהמשרדים המובילים בישראל בתחום הירושות והצוואות. צרו קשר עוד היום לקבלת שירות אדיב, סבלני ומכיל לצד מקצועיות ברמה גבוהה מהסטנדרט.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן