התמודדות עם תאונת עבודה

0
235
קרדיט PIXABAY

עבור רוב האנשים מקום עבודה משמעו שגרה. זהו המקום אליו אדם הולך מדי יום, עושה את העבודה אליה הוא רגיל וחוזר הביתה. עם זאת, השגרה יכולה גם להשתבש. ניתן לשמוע לא מעט על תאונות עבודה שקורות, במיוחד בעבודות פיזיות כמו בענף הבניה או במפעלים, בעבודה בטמפרטורות גבוהות או עם חומרים  מסוכנים. הנזק שיכול להיגרם לאדם בעקבות תאונת עבודה יכול להיות בדרגות חומרה שונות עד כדי נזק שמפחית משמעותית את יכולתו להשתכר ואפילו לתפקד באופן עצמאי. הפיצוי בעקבות תאונת עבודה אמור להינתן מן המדינה דרך המוסד לביטוח לאומי וגם דרך מקום העבודה, לרוב באמצעות חברת הביטוח שלו. כאשר מחפשים עורך דין תאונת עבודה מומלץ לבחור עורך דין שזהו תחום התמחותו ושהוא מעודכן בכל שינוי שישנו בחוקים הנוגעים לתאונות עבודה.

הרכב או הבית נפגעו? יש מה לעשות

כאשר משווים בין פגיעה בנפש לבין פגיעה  ברכוש, אין ספק שפגיעה בנפש היא חמורה ובעלת השלכות רבות יותר. עם זאת, גם פגיעה ברכוש כולה להיות משמעותית, במיוחד כשמדובר בנכסים מרכזיים כמו בית או רכב. שריפה למשל יכולה לכלות את הבית לחלוטין ולגרום לאדם להישאר לא קורת גג. יש לכך משמעות רבה, הרבה מעבר להפסד כספי, מה  גם שההפסד הכספי פה הוא עצום. ביטוח דירה אמור לספק כיסוי מסוים אך לחברות הביטוח יש דרכים להתנער לפחות מחלק מהאחריות כשמגיע רגע האמת, הרגע בו יש לשלם. תביעה בעזרת עורך דין נזקי רכוש המתמחה בתחום תהיה יעילה יותר בשל היכולת של עורך הדין לעמוד על דקויות ולהביא טיעונים שיביאו בסופו של דבר לפיצוי גדול יותר.

קבלת פיצוי מתאים בעקבות תאונת דרכים

תאונות דרכים לצערנו הן נפוצות,  והתוצאות שלהן יכולות להיות בסדרי גודל שונים, כולל תאונות חמורות. לרוב חברת הביטוח של הנהג האחר אמורה לשלם פיצויים בעקבות נזק, וכאשר הפגיעה היא בהולך רגל חברת הביטוח של הנהג הפוגע אמורה לפצות. עם זאת, הפיצוי שמוכנה חברת הביטוח לשלם אינו תמיד מספק. חברות הביטוח נוטות לקחת על עצמן רק הפסדים בעקבות נזקים מיידיים שניתן לראות בעין. לרוב סכומי הכסף שמוציא אדם בגלל תאונה הם גדולים יותר: כספים על טיפולים נוספים שלא ממומנים ע"י קופות החולים, מכשירי עזר שהוא רוכש מכספו, עזרה בתשלום להתנהלות והתניידות ועוד. כאשר מעורבים בתאונת דרכים מומלץ לפנות לעורך דין באותו אזור לא רק בשל זמינותו. עורך דין תאונות דרכים בצפון למשל, יכיר טוב יותר את הדרכים באזור, את הצמתים המסוכנים שיתכן שאינם מטופלים כראוי וגם את הנפשות הפועלות בתחום זה ברשויות: ביטוח לאומי, הרשות המקומית ועוד.

עו"ד רועי לוי הוא עורך דין נזיקין המתמחה בנזקי גוף בעקבות תאונות דרכים ותאונות עבודה. הוא בעל ניסיון רב בייצוג לקוחותיו מול המוסד לביטוח לאומי וחברות הביטוח.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן