עורך דין גירושין במרכז

0
129
עורך דין גירושין במרכז
קרדיט: קנבה

אף זוג לא רוצה להגיע להליך של גירושין. כאשר זוג מאוהב עומד מתחת לחופה הדבר האחרון שהוא חושב עליו זה הרגע שבו הוא יצטרך להתחיל הליך משפטי שמפרק את הבית. אמנם מדובר במסע אישי ורגשי, אך הוא כרוך גם בהליכים משפטיים מסובכים. בדיוק לשם כך עליכם לשכור עורך דין לגירושין המתמחה בנושא ויש בו את הרגישות לצד המקצועיות והאסרטיביות המתאימים. עו"ד מעיין סבג הינה מומחית בדיני משפחה וגירושין, מייצגת בבתי המשפט לענייני משפחה ובבתי הדין הרבניים במקביל גם להליכי גישור. כמו כן, סבג היא יו"ר וועדת משפחה בלשכת עורכי הדין ומסבירה כמה דברים חשובים לגבי מה תפקידו של עורך הדין בתחום הגירושין עבורכם.

עורך דין גירושין – מה תפקידו?

עורך דין גירושין במרכז או בכל מקום אחר שתבחרו, לפני הכל נמצא כאן כדי להקל עליכם בתהליך הרגיש והכאוב בו אתם נמצאים. פירוק המשפחה, והבית. זה לא קל לקחת זוגיות בין אם יש בה ילדים ובין אם לא, ולפרק אותה. כאשר יש ילדים כמובן שיש גם נושאים רגישים כמו משמורת ילדים, זכויות ראייה, מזונות בני זוג וילדים וחלוקת רכוש. המומחיות של עורכי הדין בעניינים אלה היא קריטית וזאת כדי להבטיח תוצאה הוגנת לכל הצדדים המעורבים, ובפרט לילדים.

מהן התכונות החשובות ביותר בתפקידו של עורך דין גירושין?

מעבר לרגישות הגבוהה וההכחלה, ולצד המקצועיות שיש לעורכי הדין הטובים ביותר בתחום חשוב לדעת שהליכי גירושין כרוכים לרוב במשא ומתן רגשי השנוי במחלוקת. עורך דין מיומן יכול לעזור לתווך דיונים אלו, ולהבטיח שהם יישארו ממוקדים בהשגת התוצאה הטובה ביותר האפשרית. על עורך הדין לספק נקודת מבט רגועה ואובייקטיבית ולמנוע ממשא ומתן להסלים לכדי קונפליקטים לא טובים שיובילו לנזקים במקום לתועלת.

כמו כן, חשוב לזכור, התפקיד העיקרי של כל עורך דין הוא להגן על הזכויות והאינטרסים של הלקוח שלו. היבט זה הופך להיות מכריע בהקשר של הליכי גירושין, שבהם אנשים עשויים להיות פגיעים ולא מכירים את ההליכים המשפטיים. עורך דין גירושין במרכז או בכל מקום אחר בארץ ייאבק על הסדרי משמורת ילדים הוגנים, מזונות הולמים, חלוקת רכוש שוויונית ועוד היבטים רלוונטיים.

בוחרים נכון לחיים איכותיים וטובים יותר

המסע הרגשי והכאוב של גירושין הוא לא דבר של מה בכך, וכאשר אתם בוחרים את האנשים שילוו אתכם חשוב שתבחרו נכון. עורך דין ברמה גבוהה חשוב שיהיה בקיא בכל הקשור למשפט הישראלי. ישמור על הזכויות שלכם, יבטיח לכם משא ומתן הוגן וידריך אתכם לקראת התוצאות האפשריות. זהו צעד מכריע לקראת הבטחת חיים טובים יותר עבורכם, ואסור שתוותרו עליו, ועל חיים באיכות טובה ורגועה כדי לעבור את המשבר הזה.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן