כתיבת תוכן למשרד עורך דין

0
1022
קרדיט PIXABAY

חשיבותו של תוכן רלוונטי

ללקוח שבחר באתר שלכם יש ציפיות שעליהן אתם ודאי שואפים לענות. גם כאן, התוכן של האתר הוא המפתח להצלחה. כתיבת תוכן משפטי צריכה להיות מקצועית, מקורית ומונגשת וכפועל היוצא מאלו – לחזק את מעמדכם בעיני הקורא בתור הבחירה הנכונה.

דוגמה לתוכן רלוונטי הוא שימוש נכון בפסיקה. שילוב פסקי דין בתוכן של האתר שלכם, התייחסות לחידושים הבאים לידי ביטוי בפסקי דין וציון מקרים רלוונטיים מהאקטואליה, מראים על בקיאות בזירה ונוכחות בעולם המשפטי. עורך דין מעודכן ופעיל נחשב מקצועי יותר ומצטייר בעיני הקורא ככזה שטוב שיעמוד לצידו.

בתקווה שאין זה חדש לכם – הלקוח הפוטנציאלי שלכם לא מתעניין בכמה אתם מוצלחים, אלא במה הסיכויים שלכם לעזור לו בבעיה שמולה הוא מתמודד. הלקוח שלכם רוצה לדעת שאתם רואים אותו. כתיבה על המוצר, במקרה זה – עליכם, ולא על הלקוח – איך הוא מרגיש, מה הוא צריך ובסופו של דבר איך תעזרו לו, היא כתיבה שגויה. כתיבה נכונה היא שילוב בין המצב המשפטי לבין נקודת מבטו של הקורא.

מי יכתוב את התכנים הללו עבורכם?

נשאלת השאלה – למה לא לעשות את זה לבד?

ההחלטה על כתיבה עצמאית עלולה להיות החלטה שגויה ממספר סיבות. תחילה כיוון שעורכי דין הם אינם כותבים מקצועיים, אלא – עורכי דין. סל היכולות של שני אלו שונה מאוד, ואין זה מספיק להבין בחומר כדי להצליח לכתוב תוכן נכון. נוסף על כך ניצול זמן לא אידאלי של עורכי הדין אם יעסקו בכתיבת התוכן לאתרים. זוהי מלאכת מחשבת שאין לנהוג בה כלאחר יד. נקודה נוספת שיש לציין, היא השפה המקצועית. בכתיבת תוכן לאתר עורך דין יש חשיבות להנגשת המידע לקורא הפשוט, כזה שלא למד משפטים או עוסק בתחום. כותב תוכן חיצוני המתמחה בכתיבה משפטית, חי את שני העולמות, ולכן בידיו הכלים המיטביים לגישור ביניהם.

קיימות עוד דרכים ושיטות רבות, שבהן כתיבה נכונה יכולה לסייע ולהשפיע על בחירתם של מיליוני הלקוחות הפוטנציאלים המחפשים אתכם, ייתכן שאפילו ברגע זה. מעבר לקיים, חידושי הטכנולוגיה וההתפתחות של מנועי החיפוש מעצבים את הדרך שלנו אל הלקוח הבא יום ביומו. זהו יתרון נוסף של כותבים מקצועיים, המקפידים לפתח את כישוריהם במקביל לעולם שמסביב, כפי שעורכי דין צריכים להתעדכן בפסיקה האחרונה.

איך תעשו זאת נכון?

תוכן נכון באתר שלכם, יכול להשפיע באופן דרמטי על הקידום האורגני של האתר בגוגל, או בשמו המקצועי SEO. זהו תהליך שבו המנגנונים של גוגל מנתחים את כלל הפרמטרים של האתר – הקוד, הקישור, תתי דפים, הכותרות של טקסטים וכן הלאה, כדי לאמוד את איכותו. אתר שנמצא איכותי בכל הפרמטרים, מטפס מעלה במיקומו, ולכך משמעות מכרעת בהיקף החשיפה.

דוגמה לאחד מהפרמטרים הנבחנים בתהליך הוא שילוב מילות מפתח. זוהי מיומנות שיש להפעיל בעת כתיבה לאתר כדי שיעמוד בבחינה זו בהצלחה. שימוש נכון במילות מפתח, יביא את מחפש השירותים למצב שבו האתר שלכם יקפוץ בתוצאות החיפוש שלו יותר מפעם אחת. זהו הישג נדרש אם ברצונכם לבסס את מעמדכם כ\"פתרון\", או כנותני שירותים רחבים, או כדמויות מקצועיות בעלי תחומי עיסוק משיקים.

אחת הדרישות הקריטיות ביותר היא תוכן מקורי באתר שלכם, שכן אתר הנמצא בעל תוכן \"מועתק\", יעשה את דרכו לתחתית התוצאות ואף האתר יקבל עונשים חמורים עד כדי הוצאתו מהאינדקס של גוגל. שימו לב שהדבר נכון גם למלל וגם לתמונות או מדיה מסוגים אחרים. כדי להימנע ממצב כזה ולהבטיח את המשך תפישת האתר שלכם, וגם אתכם- כאמינים וסמכותיים, יש לוודא שכל תוכן העולה לאתר הוא אכן מקורי.

למה מומלץ להשתמש בכותבי תוכן?

אתר הבית שלכם או של המשרד שלכם כעורכי דין, הוא הפנים שלכם. כפי שקורה כאשר פוגשים מישהו חדש במציאות, הפנים שלכם הן האלמנט המרכזי ביצירת הרושם הראשוני עליכם. זוהי עובדה ידועה שהרושם הראשוני הוא אחד מהשיקולים המכריעים בתהליך בחירת איש מקצוע, ועוד ידוע – שמאוד קשה לשנותו לאחר שנקבע.

בימינו, מעבר לקהל הלקוחות שלכם, שבחרו בכם לאחר בחינת אפשרויות רבות, יש גורם נוסף הבוחן אתכם, בהתבסס על אתר האינטרנט שלכם, והגורם הזה הלוא הוא – גוגל. אומנם בשונה מבני אדם, גוגל הוא בוחן מדוקדק הרבה יותר, המתייחס לפרמטרים רבים יותר. נוסף על כך יש לזכור כי מרבית הלקוחות המבקשים למצוא איש מקצוע מהימן, במיוחד לתפקידים מכריעים כמו עורכי דין, מסתמכים על גוגל.

על כן, אם ברצונכם להשיג מצב אופטימלי של חשיפה לקהלים והמרת החשיפה למכירות, יש לעבוד בצורה שתקדם את שני הצירים יחד – גוגל ולקוחות אנושיים. אחת הדרכים האפקטיביות ביותר לשרת את שני אלו היא כתיבת תוכן.

נסכם ונאמר: כתיבת תוכן לאתר משרד עורך דין היא משימה חשובה במעלה, עם אימפקט שיכול להניף אתכם מעלה לממדי הצלחה חדשים. אך יש כללי משחק שיש לפעול על פיהם ואת אלו יש ללמוד ולתרגל. אם אתם מבינים את המשמעות שיש לתוכן מקורי, בעל ערך וכזה שמניע לפעולה, אתם כבר בחצי הדרך. כעת נותר רק לאתר את שירותי הכתיבה שיתאימו לכם ולהתחיל לצמוח.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן